Saturday 6 July 2013

new chapter in my life


hye peeps .. hmm korang apa khabar .. lama dah xupdate entry kan walaupun aku tau xde sape pon yang nak baca kat entry aku ny .. xpela yang penting aku wat something .. ary ny aku just nak cerita pasal chapter baru dlam hidup aku ny .. alhamdulillah dah 2 minggu aku kat Kolej Poly Tech Mara Bangi .. baru seminggu start belajar .. best la jugak .. nak kene kuat semangat sikit .. walaupun aku ngaku yang kadang2 aku pon selalu menangis kalau xsedap badan ataupun terlalu penat .. anak manja kot .. huhuhu .. firstly memang xde kawan kat sini .. yelah mungkin baru lagi kot .. sekarang aku ada sorang kawan yang sama seksyen .. nasib bek la sebelah bilik je .. hehehe .. aku selalu menangis bila cakap ngan mak yang kat umah tu .. yela dah duduk jauh kan .. dulu jauh pon boleh jgak seminggu sekali nak balik umah .. sekarang silap2 dua tiga bulan baru dapt balik umah .. hmm sedih3 .. yela mana tak nya .. dulu masa sakit pon semua dengan mak .. dua kali sakit pulak tu .. sakit , menangis , ketawa pon ngan mak .. cuma satu niat aku kat sini , hanya nak belajar dan berjaya .. insyaallah lau ada rezeki aku pulak boleh tolong mak ngan ayah .. amiin .. rasanya dah panjang lebar aku taip ny .. ada masa kita jumpa lagi .. bubye :)

Terima kasih sebab sudi bace.Lepas baca tolong like bule??

No comments:

Post a Comment